Her kan du læse en masse om vores tilgang til UX-design
Det er ikke nogen hemmelighed at Konverteringsoptimering giver flere kundehenvendelser – uanset om du driver en webshop og en anden forretning. Konverteringsoptimering handler dybest set om at øge procentdelen af dine besøgende, som laver en konverterende handling som fx udfylde en kontaktformular, bestiller et produkt eller ringer.
Før vi starter op med konverteringsoptimering så laver vi en analyse af, hvordan dit website eller webshop performer i dag. Den proces handler om at få tørre tal på bordet og ikke om mavefornemmelser eller gætterier.
Før vi starter konverteringsoptimeringen vil vi gennemgå vores analyse med dig og fremvise dig et overblik over, hvordan dit website performer i dag – og hvorfor du kæmper med en lav konverteringsrate.
Vores løsninger er unikke, brugervenlige og salgsfokuserede
Herfra tager vi en dialog om realistiske målsætninger og fremlægger plan over de tiltag som umiddelbart vil påvirke de forretning mest muligt. Når planen er godkendt eksekverer vi på efterfølgende. Efter få måneder kigger vi igen på tallene og viser dig effekten af den udførte konverteringsoptimering – lettere bliver det ikke for dig.